Contact

Meer weten over Wizzr? Laat het ons weten via het contactformulier.

Voor een afspraak, een demonstratie of vragen over licenties kunt u telefonisch contact opnemen met Maikel van Doveren.

Voor ondersteuning bij het gebruik van WIZZR verwijzen we u graag naar ons support portal.

Per mail kunt u ons bereiken op support@wizzr.nl.

Veelgestelde vragen

Om u mogelijk snel van dienst te kunnen zijn, onderstaande de meest aan ons gestelde vragen. Voor meer vragen en antwoorden op andere FAQ's verzoeken wij u in te loggen in WIZZR.

Vanuit veiligheidsoverwegingen worden accounts na 3,5 maand tijdelijk geblokkeerd. Je opdrachtgever kan deze blokkade verwijderen.

Om met een 2-staps verificatie in te loggen dient de code van Google Authenticator ingevuld te worden. De hierbij veelvoorkomende problemen worden door Google beantwoord: https://support.google.com/accounts/answer/185834?hl=nl

Mocht het met deze uitleg nog niet werken, neem dan contact op met je opdrachtgever.

Wanneer je te lang niet bent ingelogd, dan wordt je account geblokkeerd. Om je account te deblokkeren neem je contact op met je opdrachtgever/regisseur. De opdrachtgever/ regisseur kan eventueel ook het wachtwoord resetten.

Bij het inloggen vraagt WIZZR eerst de gebruikersnaam. Bij de volgende stap wordt naar het wachtwoord gevraagd. Rechtsonder de knop "inloggen" kunt u klikken op "Wachtwoord vergeten?" waarmee WIZZR een mail naar je e-mailadres zal sturen met daarin een link naar de pagina, waar je je nieuwe wachtwoord kan aanmaken.

Bezoek ons in Amsterdam of Hengelo